Oslovenie klientov v prípade gastro prevádzok v online priestore je aktuálne najzaujímavejšie cez sociálne siete. Štandardne najsilnejšie zastúpenie má:
V rámci online priestoru to zase môžu byť napr. FB skupiny pre danú lokalitu, ktoré sú aktuálne oveľa viac naklonené promovaniu a podpore lokálnych podnikov vzhľadom k situácii na trhu. Ak si podnik dovtedy nebudoval žiadnu databázu zákazníkov, môže tak urobiť napr. formou súťaže. V prípade, že má webovú stránku, môže aplikovať funkcionalitu newslettra. V prípade FB fanpage to môžu byť rôzne fotografie spokojných klientov s donáškou jedla. Platí tu jediné pravidlo – byť tam, kde je Vaša cieľová skupina, či už offline, alebo online.
Zaujímavou cestou môžu byť aj rôzne živé interakcie, napr. formou livestreamu na FB / instagrame z kuchyne. Výborné dosahy majú aj tipy a triky v kuchyni, veď kto by nechcel vedieť nejaké tajomstvo z kuchyne svojej obľúbenej reštaurácie. Kreativite sa tu žiadne medze nekladú, treba mať len otvorenú myseľ a nebáť sa testovať rôzne formáty komunikácie.
V prípade, ak je gastro prevádzka postavená ako lokálny biznis napríklad sídlisková pizzeria, zaujímavý pre ňu môže byť aj offline marketing v podobe lokálneho billboardu.